יום ראשון, 19 במאי 2013

אתר מאקו נגד החרדים הלומדים בשיעורי תורה


אתר מאקו נגד הלומדים בשיעורי תורה

כעס הינה מידה מגונה לחלוטין עד שחז"ל הגדירו אותה אפילו הגרועה ביותר, אך חכמי המוסר שלימדו בשיעורי תורה על הצורך ההכרחי בתיקון המידות, וביטול הגרועות שבהם, הוסיפו וכתבו שיש גם עבודה על המידות שבה לוקחים מידה מסויימת ופשוט משתמשים בה לעבודת ה', אפילו אם היא מגונה כמו מידת הכעס – כיצד? קח את הכעס הזה ותכעס על דברים שהם הפך מאמונתינו, דעות כוזביות למיניהם, או כמאמר חז"ל לעולם ירגיז אדם יצר הטוב על יצר הרע.

הבעלים של אתר החדשות מאקו החליט לחרוט על דיגלו מלחמה בדת בריש גלי, אהלן וסהלן,
השיטה שלו כעת היא לקחת כל מיני 'חוזרים בשאלה' שמספרים כמה הוטב להם מאז שפקרו ועזבו את הדת ואת שיעורי התורה, ידוע שהתקשורת בימינו היא המושכות ששולטות ברוב ההסתכלות של האוכלוסיה, אך השאלה אם גם דברים כל כך מגוחכים יכולים להשפיע על ההסתכלות שלנו.

אדון נכבד, צר לי לאכזב אותך, אבל כנראה החסרת מספר שיעורים בהיסטוריה וגם אינך מעורב כל כך במה שקורה בארץ, אסביר:
יותר מבכל השנים, ובצורה גורפת הנוגדת כל סטריאוטיפ, מאות אלפים מצטרפים לשיעורי התורה וחוזרים בתשובה בדורנו אנו, ובניגוד לעבר שהיו נטמעים בציבור החרדי היום הבעלי תשובה כבר בונים לעצמן קהילות שלימות ואפילו ערים חרדיות קטנות משלהם. כדוגמת יבניאל חריש ועוד...

השמות צבי יחזקאלי, אלונה איינשטיין, גילי שושן, הקיבוצניק רמי לוי, הטייס סא"ל נח הרץ, ה'נינג'ה' ארם צבר, המומחה לרייקי וחוכמות המזרח יצחק פנגר, הטייס שנהיה כומר וחזר בתשובה דניאל עשור, ובטח השחקן המפורסם לשעבר אורי זוהר, מוכרים לכם ??? אנשים הללו הם אפילו לא אחוז קטן מדמויות שניתן היה לקרוא להם אתאיסטים לחלוטין!

חלק מהם עברו ניסים מעל הטבע שהפנו את תשומת ליבם לכח עליון והתחילו לחקור עד שהגיעו לרבנים בשיעורי תורה שענו להם וככה עשו את תפנית חייהם, וחלקם פשוט סלדו מחיי החמריות והגשמיות ורצו רוחניות, אבל רובם מספרים שחוו ריקנות עצומה בחיים וששום דבר שניסו לא מילא אותה, לא כבוד גדול, כסף והצלחה, נשים, טיולים בעולם בטח לא אלכוהול וסמים שום דבר לא סיפק את הצורך הרוחני שלהם, ולחלקם צצו כל מיני שאלות על סיבת היותם בעולם או למה הם חיים בכלל ועוד כהנה וכהנה, ואמרו חז"ל: הבא ליטהר – מסייעין לו! לכן סובבו משמיים שהם הגיעו או נקלעו לאיזה מקום, או ליהודי פשוט או לרב בשיעור תורה שהם פשוט גילו שהוא בעצם היחיד שעונה על צרכיהם, מכיר בבעיה שלהם, וגם יודע לטפל בה! אז עוד שיעור תורה, ועוד איזה שבת עם משפחה יהודית ברוכת ילדים, ופתאום איזה חג עם אברכים ובחורי ישיבה, שעד היום ראו אותם כפרזיטים לחלוטין, ולאט לאט החיסרון הולך ומתמלא, ואז אנחנו כבר רואים בימינו, אחרי שיעורי תורה רבים, לא את אורי זוהר השחקן אלא את הרב אורי זוהר וגם לא את הנינג'ה ארם צבר מומחה לסוגי לחימה רבים, אלא את הרב ארם צבר והרב יצחק פנגר, גם מעולם הפשע החמור אפשר לראות בעלי תשובה שהיום אומרים – כל המרים יד על חברו נקרא רשע (ממש לא יאומן כי יסופר). וכן הלאה מאות אלפים של בעלי תשובה כמו ספחת שלא ניתנת לעצירה.
מתוך העולם החרדי אגלה לך סוג קטן, גם אם כל מי שנולד דתי יעזוב את הדת כרצונך, זה לא יזיז כמלוא נימה לבעלי התשובה, כי הם יודעים שמה שמספרים החוזרים בשאלה על ה'גן עדן' שהם חווים, מאז עוזבם את השיעורי תורה והדת, זה הבלוף המגוחך ביותר, כי הם היו שם כבר! וראו כמה שחיים ללא שיעורי תורה ומצוות, הם חיים אומללים! אלו שעזבו מעולם לא היו דתיים מאמינים באמת, הם רק סחבו את זה עד שפרצו החוצה. אם היו מבינים באמת כמה שקר יש בחוץ וכמה מתיקות אמיתית יש בפנים, מעולם לא היו מעיזים לחשוב על כך.

זה לגבי מה שקורה בימינו, ולגבי ההיסטוריה, ברצוני להזכיר לכבודו, שמבריאת העולם ממש לפני 5773 שנים מנסים שליטים, מלכים, מנהיגים וכל מיני הוגי דעות להשמיד את עם ישראל או להעבירו על דתו. אבל ברוך הוא וברוך שמו, כתב משה רבנו בהגדה של פסח – "שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו והקב"ה מצילנו מידם!" ועובדה ניצחת שאנחנו עד היום הדת העתיקה ביותר ששרדה, כיון שהיא היחידה שאמיתית כמובן.

לסיכום:
יקירי, אני חושב שתסכים איתי שהרמב"ם היה קצת יותר גדול ממך, קצת, ונראה לך שתנצח אותו??? הוא כתב פסק הלכה ברור לכל כבר לפני כ800 שנה, שלפני ביאת משיח עם ישראל ישובו בתשובה שלימה לה' יתברך. וכמוהו עוד רבים מצדיקי הדורות. ותדע שיש כלל בהנהגת העולם, העם היהודי – כמה שיכו בו – כן ירבה וכן יפרוץ!!
לא יעזור לאף אחד! אם לחילוני בימינו יש ילד או שניים וחיית מחמד, אז החרדי בו זמנית מסדר לעצמו יכולת להתפלל במניין - בבית שלו...

 אז ברור לך שאנחנו ה'דוסים' גודלים פי 5 בממוצע, מאחינו שטרם חזרו בתשובה...
בהצלחה במלחמה שלך, שההיסטוריה מראה שתוצאותיה ידועות מראש.

כנסו וצפו במאגר נפלא של שיעורי תורה: http://www.breslev-midot.com/homilies.asp

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה